Flytt

Japp hos oss är det flytt på G jobbigt men sant. Sofie har fått lägenheten nu så vi har börjat så smått och flyttat lite saker dit. Lägenheten är mycket fin och det kommer bli fint nät alla möbler är på plats:P
Sitter och väntar på att klockan ska bli halv tre för då ska jag jobba. Har varit ledig nu några dagar så det är lite segt att gå och jobba idag men sen när man har på plats går det bra. Ska jobba hela veckan och helgen såå det är inte spec roligt men det ska väl gå det med får jag hoppas. Nu ska jag ta lite kaffe innan jobbet väntar:P

Ha det bra så skriver jag snart...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, hoppas det går bra..Om du är snäll så får du kanske hälsa på nångång!

2009-03-03 @ 19:23:45
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0