Äntligen ledig

Det är fredag och tänk om det hade kunnat vara det hela veckan? haha då hade ja varit ledig länge;) men har bara jobat två dagar denna veckan för jag har varit magsjuk :( det är nått konstigt med min mage men vad kan man ju fråga sig. Blir det inte bättre s¨å får ja fan kolla upp det. Säger alltid så men det blir aldrig av:P men kan inte gå omkring såhär med denna smärtan. S¨å får hoppas på  det bästa att smärtan lägger sig så jag slipper kolla upp det:P haha
 Idag ska jag träffa andy vad vi ska göra vet jag inte än men nått roligt blir det väl alltid;) sen i morgon ska jag på tjejmiddag såå då ska ja träffa tjejerna;) mys...

Nej nu ska jag gå ut i det fina vädret med mina hundar sen iväg och köpa mat med mammi

Ha en trevlig helg och vila upp er

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0