K-Stad

Japp det bär av dit i morgon men först ska ja hem till farmor och hjälpa henne med att ta ner julsakerna. Sen ska ja hem packa det sista och ta tåget. Fiia ska iväg på kvällen så ja ska vara själv:P men det gör inget för jag kan roa mig själv:P haha ska kolla på tv och äta go maud;) haha  sen på lör ska ja till stan om ente fia är för bakis annars sticker jag själv. Sen på kvällen har sofie lovat att vi ska en runda på min favvo bar;) älskar den ;) mysig bra musik och trevligt folk. Ball och sitta där:P och lyssna på alla som pratar så himmla roligt haha:P måste köpa något till fia med hon tar ju examen på ons:P hehe roligt:P men vad ska jag köpa? klurigt det där...aja hittar väl alltid något. Jo sen ska jag hjälpa henne och packa :P hon flyttar ju ner till Malmö snart:P den 19 börjar hon jobba sååå lite panik:P

Nej nu ska jag sova för ska vara hos farmor kl 9 i morgon bitti:P kommer somna på tåget:P men men:P ha de bra sååå hörs vi

/ Sandra                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0