Hej

Heeej;)

Idag är det lördag och jag har jobbat sen 7 i morse till nu 19.00:( men tiden gick super snabbt såå det var skönt:)
Jag jobbar med Cassandra och vi har alltid lika trevligt på jobb:) har man roligt så går tiden mycket snabbare. Ska jobba i morgon med samma tid och även på måndag mellan 7-21.00 ska inte klaga för jag tog på mig det själv. Behöver pengarna såå det är bara att jobba på. Är ledig tis ons så då ska jag sova lite längre hade jag tänkt. På mina lediga dagar ska jag försöka hinna med att träna ska även hjälpa farmor med en del saker:P sen ska ja träffa töserna hade jag tänkt:) . Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig såå jag är något pigg i morgon. På tal om sova fy fan i natt det var sjukt jag hade kramp i vaden. Hemskt jag skrek och hade mig men mamma vakna inte:P haha men fy fan vad ont jag  hade fick panik med andra ord visste inte vad jag skulle ta mig till. Sen på morgonen när jag vakna och skulle ta på mig var jag jätta öm i hela benet:S tänkte att jag aldrig skulle klara av att jobba men det gick men det har fortfarande inte släppt i benet:S sjukt men sant. I morgon kommer även Fia hem:P hon ska ju börja jobba på mån:P roligt:P haha så mammas kusin ska komma hit i morgon kväll och fira Fias examen lite såå det ska bli trevligt att träffa henne i morgon.  Nu ska ja jag dra mig in i badrummet.

Ha det bra
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0