Ledig dag

Japp har varit ledig idag:) underbart...Gud vad kallt det är ute...:P mina hundar fryser när vi ska gå ut haha:P gulligt. Idag har jag haft mycket för mig:P.Jag har varit och kollat på Fias lägenhet mycket fin sen har jag klippt mig:) blev nöjd inte van vid att ha såhär kort hår men men det är en vanesak.

Grattis Pappa på födelsedagen:) hoppas du har haft en bra dag:)
Imorgon träffas vi...längtar sååå
Vi ska äta go mat och bowla inget som jag tycker om att göra men man får väl ställa upp för familjen. Sen på sön ska vi ha gäster. Alla vill ju fira pappa nu när han är hemma:P det ska bli trevligt:P

Nu ska jag ducsha och vänta på mamma som ska komma hem med mat:)

Ha en bra helg

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0