Snart Jul:)

Kallt och en massa snö ute:) mysigt och snart är det julafton hehe.Hoppas bara att snön ligger kvar så kommer det bli hur bra som helst. Alla julklppar är klara och jag är väldigt stolt över mig själv som har varit ute i god tid. Tror det har mycket med att jag och fia åkte till Ullared för där köpt jag nästan allt:) ett bra tips till nästa år haha åk till Ullared där finns alla klappar. Annars inget nytt jag jobbar och står i. Ska jobba julafton också men hoppas på att få gå lite tidigare så slipper jag att stressa. Julen ska firas med nära och kära hos faster Anita. God mat och sina släktingar hur mysigt som helst längtar. Sen den 25 blir det utgång med töserna:) vi får ju också fira litta jul. Sen är det ju nyår efter det skit tiden bara springer iväg men en dag i taget:P först ska det bli jul. Vet inte vad jag ska ha på mig än men det löser sig det med. Börjar få panik nu måste köpa en nyårsklänning:P men var och hur ska jag hinna? får fråga syrran om hon vill följa med mig en dag så ska jag se om jag hittar nått som faller mig smaken haha:P säkert inga problem.

Nej nu ska jag snart lägga mig jobbet kallar imorgon med:P ingen ledig tid här inte

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Anita

Julen är över Sandra!! Nu får du skriva nått nytt!!

2009-12-31 @ 12:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0