Hej

Hej:)
Allt är bra med mig:)
Ja jag var infek i Lund i går och det gick inte som planerat. Besviken som fan blev jag. Hon var otrevlig och inget var som jag trodde det skulle vara så jag blev grymt besviken. Men det kommer fler tåg som mamma säger:P haha
Nej men jag hade förlorat allt för mycket pengar sen bensin kostnader samt parkering sen avdelningen ja den var förfärlig rent ut sagt. Så nu är jag tillbaka ¨på danskavägen igen men det gör mig inget för jag trivs där men utvecklas inte så mycket där så det är tråkigt. Men jag ska jobba där tills jag hittar något annat som passar mig för jag tänker inte jobba någon stans där jag ej trivs aldrig i livet. Jag är så trött på Lund så jag ska jobba långt därifrån :P Jag ska inte jobba så mycket denna veckan bara tors och fre sen ledig över helgen samt mån tis för då ska jag och mamma upp te Fiia i K-stad. Fiia ska till läkaren och ta bort mer hud på benet så vi ska upp och stötta henne för hon är sjukt rädd för sprutor. Sen ska jag och mamma även gå lite i stan och handla kläder Me like:) jag handlar alltid  kläder när jag är i K-stad. 

Ha en trevlig vecka

/ Banne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0