Nice med helg:)

Hej hej;)
Med mig är det bra hoppas det är lika bra med er:)
Igår hade jag en myskväll med mina underbara tjejer. Vi snacka och kollade på bonde:P det var skojj:) hehe sen körde jag hem o sov. Idag på jobb hände det något sjukt konstigt:P jag måste bara berätta jag blev skit rädd eller rädd och rädd jag blev paff:P kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag  sedan om han gubben som gick bort? ja iaf så hade han ett mattlarm på sitt rum för att vi skulle hålla koll på när han gick upp. Det larmet har vi lagt ner i källaren för ingen har flyttat in i hans lägenhet än:P
Ja iaf så har vi larm på oss och så larmar hans mattlarm jag menar va? jag kolla på larmet och blev helt paff. Hur kan det ske? jag sprang till Carina som jag jobbade med och hon sa likadant haha .Vi tänkte att något fel kanske hade hänt men sen larmade det igen och igen . Detta är inte sant men det var det:P jag ville inte vara kvar på jobb för jag skulle jobba kvällen själv:P haha men sen larmade det inte mer. Vad ska man tro? Men men iaf jobb i morgon med får väl se om han larmar igen:P

Ha en bra helg för det ska jag iaf ha;)
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anita

Fy det låter ju riktigt kusligt med larmet men det finnas nog en rimlig förklaring till det.

Ha själv en bra helg.

Kram Anita

2008-11-08 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0