Besök

Japp det har vi haft idag av min kära farmor,faster och hennes man. Vi år goda mackor som min syrra hade gjort sååå det smakade bra. Har även jobbat idag. Nu ska jag inte jobba mer på 16c utan ska istä jobba på 16a känns lite konstigt har varit där länge nu. En av våra tanter blev ledsen idag när jag sa att jag skulle sluta:P hon sa hela tiden det är inte rättvist:P  hehe gulligt och roligt att man är uppskattad av både personal och vårdtagare:P
Julen närmar sig med stora steg och jag längtar som jag har sagt många gånger innan:P
Ikväll ska jag bara ta det lugnt i soffan och kolla på tv. Mycket nya intryck den kommade veckan så då måste jag vara utvilad.

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på tv
 Ha en fortsatt trevlig söndagskväll

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anita

Tack för en trevlig eftermiddag.Tycker du är jättegullig mot din farmor.

Kram faster

2008-11-30 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0