Banne:)

Heeej:)
Hoppas allt är bra med er:) Med mig är det bara bra lite trött efter att ha jobbat i sex dagar. Fia har varit hemma alltid trevligt att träffa sis:) . Hon har även fått jobb här i Malmö så Fia ska flytta hem igen:P känns konstigt man är så van att ha henne " långt" borta:P
När fia bodde hemma var vi som alla syskon men sen hon flytta tycker jag att vi har pratat mer:P haha hoppas att det kommer bli likadant nu när hon flyttar hem igen. Eller ja hem o hem ska hon ju inte flytta. Inte hem till mig och mammi iaf:P hehe...
Vem vet Fia kommer hem och jag kanske flyttar?:P hehe konstigt när man tänker så :P
Har fortfande inte fått reda på om jag har kommit in på högskolan. Hoppas man får reda på det snart så man kan börja planera lite:P men på ett sätt är det skönt att inget veta för jag kommer ha sån beslutsångest. Ska ja flytta eller bo hemma och plugga? det är frågan  Vill inte lämna mina tjejer och familj men vill " stå " på egna ben och gå vidare:P kommer jag klara det? kommer jag trivas? kommer jag klara pluggandet? ja det är många frågor som man oroar sig för. Men man kan inte tänka så heller nån gång måste man ta chanser och funkar det inte kan man alltid hoppa av och flytta hem:P Något som jag är säker på iaf är att jag  vill plugga vidare och jobba som ssk ett tag iaf sen har man ju ytterligare drömmar men det får man se då:)
Nej nu ska jag avsluta mammi kom hem nu så ska prata med henne och sen kallar sängen ska upp tidigt imorgon och träna me Tarre;) nice vill komma igång med det nu känner jag;)
som sagt många tankar som jag har men vi får se hur det går orkar inte oroa mig mer nu...

Ha det bra / Sandra                                        Jag och sis

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Sandra! Va bra att du börjat skriva lite oftare så jag vet vad som händer o sker.

Kram Anita

2008-11-20 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0