Underbar Vecka:)

Ja det kan man lugnt säga. Först så tog man körkort då och jag e super glad. Fick även en bil av mina päron som jag också blev super glad för. Så ni kanske förstår så har jag ine haft tid att skriva. Har även ganska så mycket nu i skolan sista temat och jag vill verkligen få bra betyg på det. Helgen har varit lugn laddar upp för alla studenter man ska gå på i den kommande veckan. SNART ÄR DET MIN TUR men inte riktigt än. Ni kan tro att jag längtar:) Underbart 
Kvällen har jag spenderat med att jobba och nu är jag med andy o vi kollar på en urusel film så jag har pluggat typ hela tiden istä. Jag vet ju att det inte kommer bli mycket plugg i veckan så jag gjorde det i kväll. I morgon ska jag sova ut o kanske köpa lite nya kläder me andy i morgon får se vad jag orkar med ska hinna hämta mamma också under förmiddan. Men nu ska ja dra mig mot sängen och sova för det behövs verkligen. Mina ben bär typ inte min kropp för jag har sprungit skit mycket på jobbet idag. Har jobbat frå 7-7 så jag tycker det är dax att sova nu. Ha det så bra och jag lovar jag ska skriva snart igen.

Många Kramar / Banne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0