Hejsan

Hejsan:)

Nu har även jag skaffat mig en blogg. Får väl se vad jag tycker om det!
Ja vad ska man börja med? Kanske ska berätta lite om mig själv och vad jag tycker om att göra. Jag kan ju börja med att säga att jag snart tar studenten nämligen den 13 Juni:), jag e super glad o längtar verkligen jätte mycket. Jag går på en omvårdnadskola och blir undersköterska när jag e "färdig" . Jag har alltid vetat vad jag vill bli och är mycket nöjd med mitt val av linje och skola. Jag e 18 år och bor med min mamma i Malmö. Har en syster som bor K-stad och hon läser till förskolelärare. Jag har väldigt goa vänner som jag gärna umgås med på fritiden. Har pojkvän sedan 2 år tillbaka och honom träffar jag också såklart:) Annars så pluggar jag , har mycket nu innan studenten. Jag får se hur länge jag tycker detta är roligt men ska försöka skriva några gånger iaf:P

Ha de bra / Banne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0