Hej

Hejsan alla läsare:)
Med mig e allt bra. Lite trött bara men det får man lov att vara efter en jobbig vecka. Så denna helgen ska jag bara ta o vila upp mig. Skulle egentligen till farmor idag med pappa o syrran men det blev tyvärr inte av. Det tog för lång tid på körskolan så jag hann inte. Tråkigt för jag saknar henne får ju inte träffa henne lika mycket som förr. Jag e ju van vid att träffa henne mycket för hon var alltid hos mej o Fiia varannan helg o nu träffar ja henne inte lika ofta. Farmor är gammal o orkar inte lika mycket längre som hon gjorde förr. Tråkigt men sant men ja får träffa henne snart hoppas jag. Hoppas på körkortet snart så ja kan köra upp till henne själv:)
Idag ska ja träffa töserna o sen träffa Andy. I morgon ska ja köra o vila upp mig inför nästa vecka. Nu ska jag avsluta här o gå ut med mina hundar i det fina vädret. Kanske skriver mer i morgon Ha det så bra alla

Många Kramar / Banne

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bannebajs! Uppdatera! Grattis till ditt körkort.. Jag håller mig ifrån Malmö:) Puss

2008-05-27 @ 16:22:31
URL: http://offie85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0