tjena

Hejsan har ej skrivit på länge men har så mycket att göra hela tiden med jobbet och allt annat som tar tid. På fredag är det ingen valig dag för då är det Sandras födelsedag grattis till mig. Men jag och mamma ska käka lite och mysa i morgon istä för jag jobbar hela helgen. Sen på måndag så ska ja fira lite me kompisarna kul kul. Hoppas att Fia kommer hem till helgen så jag kan få mitt paket haha. Nej men det är trevlig när familjen är tsm. I morgon är jag ledig första dagen på hela veckan. Så jag och Andy ska och handla lite man får väl ställa upp. Nu ska jag mysa med mina två ÄLSKLINGAR ( mina hundar ) och glöm nu inte att GRATTA mig på fredag.

Du är alltid och hela tiden i mina tankar du är Älskad av oss alla Pappa

/

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ändra åldern där uppe..du e inte 18 mer..ses på fredag!!! Puss

2008-07-02 @ 22:05:50
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0