Utmanad

Ja jag har blivit utmanad av min kära syrra så jag får väl svara på det:P



8 favoritprogram
1. Idol
2. Gossip girl
3. Lets Dance
4.One Tree Hill
5. Bonde söker fru
6. Ensam mamma söker
7. Stjärnor på is
8. Körslaget

8 saker jag gjorde igår
1. Jobbade
2. Åt middag med mamma
3. Pratade med pappa
4. Tittade på faddergalan
5. Gick ut med mina hundar
6. Drack kaffe
7. Pratade med syrran i tele
8. satt vid datorn

8 saker jag ser fram emot

1. Vara ledig från jobb
2. Fira jul
3. Fira nyår
4. Träffa pappa mer
5. Att plugga till ssk
6. Att åka till K-stad på tors
7. Jobba
8.Vara med min familj

8 favoritmaträtter
1. Tacos
2. Bakad potatis
3. Starkt, kryddigt, vitlök!!
4. Grillat
5. Kött, klyftpotatis och sås
6. Räk, grekisk eller kycklingsallad
7. Kräftor och vitlöksbröd

8 saker på min önskelista
1. Bensinpengar
2. Pengar
3. Kläder
4. Presentkort
5. smink
6. Att jag ska få mer tid med min far
7. Julost hihi (tradition; fick alltid det av morfar, numera står mormor för det)
8. Att alla i min familj /släkt ska vara friska

Mamma har blivit sjuk inte alls roligt:S hoppas bara inte jag åker på det också peppar peppar :P
vill ju åka te K-stad som planerat:)

NU är helgen över och den har varit bra:) gick snabbt att jobba så det är mycker skönt ska jobb i morgon med sen är det ledighet som gäller:P

Ha de bra

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0