Snart jobb

Tänkte att jag skulle skriva lite nu innan ja sticker till jobb. Är väldigt trött idag vet inte varför men så är det. Igår hade jag en vilodag för min hals mådde inte tipp topp om man säger såå men idag är det bättre tycker jag. Vill ju vara frisk nu till nyår ;) på tal om nyår nu är det snart 9 år sen min morfar blev sjuk. Det var på nyårsafton och jag kommer fortfarande ihåg det för det var jag som tog samtalet när mormor ringde. Jag vet att mamma är lite deppig när det är nyår och mormor med men ja kan bara finnas här för dem som stöd. Hade jag haft tid så hade ja åkt hem till mormor på nyår men jag slutar sent sen ska ja hem och äta hos emelie såå jag hinner inte. Jag får ringa henne istä och prata med henne. Jag vill ju inte att hon ska vara ledsen men det är klart att hon är det hennes man blev ju allvarligt sjuk den dagen hon hittade honom liksom i köket och allt:S hemskt det ska inte behöva vara så. Men mormor du vet att jag finns här för dig;) Nej nu ska ja inte skriva mer depp:S blir bara ledsen dåå över till något annat:P haha  bara två arbetsdagar kvar sen är jag ledig lite :P haha 4 dagar men det är bättre än inget:P

Nu ska jag göra mig klar sen ska jag jobba:( :P såå farligt är det faktiskt inte:P tycker det är ganska skojj när jag väl är där men det är nu innan när man är seg:P haha

Ha det bra / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0