En tisdag med Mor

JAA:) har spenderat mycket av denna dagen med min mor:P vi har varit på lite olika ställen:P nice...:)
haha såå ball jag vakna vid tio idag av att mamma prata med fiia i tele och jag hörde hon sa jordbävning :P jag trodde hon skojja:P många som har märkt det med inte jag. Jag måste verkligen sova djupt haha märker inget men det är bra för annars hade jag nog blivit rädd:P
Men ingen kom till skada vad jag vet iaf så det är ju skönt:)
Jag är ju lng ledig nu såå jag njuter:P men inte får ma sova länge för de:P haha har saker att göra hela tiden så jag har knappt tid att sova. I morgon ska jag ha en heldag med min älskade farmor:) hon är såå go:) roligt att vara med henne lite själv utan att mamma och de andra är med. Jag var mycket med farmor sjäv när hon var hos oss när vi var mindre. Då var det kaffe och riskakor och en massa snack som gällde. Saknar dem tiderna med henne men man måste inse att hon inte är någon ungdom längre. Men är sååå stolt över henne att hon klarar sig själv, bor hemma själv ja hon är en mycket duktig kvinna den där Inga;) hehe
Så i morgon ska jag hem till henne och julstäda;) fika och bara mysa:) en heldag med farmor det kan inte bli bättre. Ska handla lite till henne först innan jag kör sååå får gå upp lite tidigare sen på tors bär det av till fiia trevligt det med:) hoppas på att få handla lite julklappar:P

Ha det super för det ska jag ha :)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0